Saturday 13 August 2011

sory for everything

 hai kawan .
aku mintak maaf andainya aku bukan kawan yang baik untuk semua
 aku takahu kenapa , aku tolong dia , tapi bila dia dah berbaik dgn pasanganya .
dia salahkan aku . apa salah aku ? salah ke aku membela dirinya ketika dia disakiti oleh pasanganya ? salah ke ?
  aku taktahu kenapa mcm ni . lepas tu . kawan2 yang lain turut menyalahkan diri aku ini . kenapa ? mmg setiap tahun aku harus kehilangan kawan ke ? setiap tahun harus bergado ke ? setiap tahun harus dipinggirkan ke ? perlu ke sampai mcm tu . semalaman aku menangis kekecewaan dan kesedihan . tapi ada korang pikir pasal tu ? tak kan ? malahan korang mengutuk , menghina aku lagi . OMG . ini kah dinamakan kawan ?
hanya benda kecil telah menjadi lautan api besarnya . huhu .
 huhu . biarlah korang membenci aku . namun aku tidak akan membenci korang .
kerana aku amat MENYAYANGI korang <3

i love you sahabat . sory for eveything .

P/S: AYAT AKU MMG SKEMA . SHHUU , DIAM . KBHAI :)